Kapcsolatfelvétel

Szolgáltatások

Telefonos ügyfélszolgálatunk az év minden napján 0-24 hívható!
Munkanapokon 8-16 óra között bármilyen ügyben! Munkaidőn túl és ünnepnapokon csak műszaki hibabejelentést lehet tenni. A hívások rögzítettek és elektronikusan tárolva vannak, így a megkeresések 100%-át garantáltan kezeljük/megválaszoljuk.

TÁRSASHÁZKEZELÉS 
- a társasház működésének, üzemeltetésének biztosítása;
- a társasház műszaki állapotának folyamatos figyelemmel kísérése;
- a szükséges felújítási munkák közgyűlés elé terjesztése, irányítása, ellenőrzése;
- rendszeresen indulunk a helyi kerületi, Fővárosi Önkormányzat és a GM által kiírt felújítási és rekonstrukciós pályázatokon;
- üzemeltetési, javítási, karbantartási feladatok szervezése, ellenőrzése és a számlák kifizetése;
- zökkenőmentes kapcsolattartás a társasházzal jogviszonyban álló szolgáltatókkal, üzemeltetőkkel, vállalkozókkal;
- a társasház tűzvédelmi, érintésvédelmi és villámvédelmi ellenőrzése;
- kapcsolattartás a biztosító társasággal.

KÉPVISELET
- közgyűlés összehívása igény szerinti időközönként, illetve évente egy alkalommal beszámoló közgyűlés;
- közgyűlés határozatainak előkészítése, végrehajtása, nyilvántartás vezetése mindezekről;
- képviseleti jogkör ellátása bíróságok és más hatóságok előtt.

Nyilvántartási feladatok:
- a kizárólagos tulajdonrészek tulajdonosainak és használóinak pontos nyilvántartása, a változások folyamatos vezetése;
- a közös tulajdonban lévő helyiségek és azok bérlőinek nyilvántartása;
- biztosítási ügyek intézése, kárbejelentés, kárigény érvényesítése, a kár helyreállítása, ezek dokumentálása;
- az Alapító Okirat, a Szervezeti és Működési Szabályzat aktualizálása;
- a szükséges szerződések megkötése;
- tárgyévre vonatkozó költségvetési terv elkészítése, közgyűlés elé terjesztése;
- tartozó tulajdonosokkal szemben – a törvényi előírásoknak megfelelő – fizetési meghagyás, végrehajtási eljárás, illetve jelzálogjog bejegyeztetés;
- befizetési csekkek megrendelése, eljuttatása tulajdonosok részére;
- bérbeadási és reklámszerződési lehetőségek felmérése;
- kapcsolattartás a hivatalokkal (NAV, Adóügyosztály, stb.);
- a társasház működéséhez megfelelő számviteli politika rögzítése, aktualizálása, pénzkezelési és iratkezelési szabályzat elkészítése;
- házfelügyelői, gondnoki, takarítói társasházi alkalmazott esetén a jogszabályi előírások betartása;
- vállalkozói, megbízási szerződések megkötése;
- biztosítjuk a Számvizsgáló Bizottságnak feladataink ellenőrzését.

KÖNYVELÉS 
A gazdasági események könyvelését a kettős könyvvitel előírásai alapján mérlegképes könyvelőink végzik, biztosítva az analitikus nyilvántartásokat, az éves bevallások, mérleg összeállítását;

CRM RENDSZER
A szolgáltatásunk minőségének növelése érdekében létrehoztunk egy olyan elektronikus rendszer, melyben minden bejelentés (kérés, kérdés, probléma) esetén lakás és társasházra leosztva látjuk milyen teendőnk van. Így garantáltan minden megkeresésre 100%-os arányban reagálunk, történjen a bejelentés személyesen, telefonon vagy emailben.